Kräftskivefestivalen 2009.

Igår när jag skrev om min utekväll skulle jag länka till årets kräftskivefestival, men kom på att jag har glömt att berätta om det. Det måste ha försvunnit någonstans i flytten, så jag tar det nu.

Alltså, det är en litenliten festival som finns på Rådanefors IP en helg om året. Man betalar nästan inga pengar, tar med sig vin och gummistövlar, bor i tält och dansar tills det inte går att dansa längre.
Det fina är att det är cirka 10 band som spelar. Det är kanske inga världskända band, oftast inte ens rikskända, men vad gör väl det när det är så galet bra band?

Så i år åkte jag dit med Isabelle, Klara och Emelie. Vi hade en bar och för att följa upp förra årets tema fick den heta Ghetto Bar.



med en egen kassa.



drinklista,



och erbjudanden, otroligt populärt!











Här bodde vi!









Oh Jollity var på plats, gjorde en himla bra spelning och tyckte att drinken var god.









Vi kan ju lätt konstatera att hela helgen var som ett enda stort kalas!





2009-09-14 @ 20:44:25 Om äventyr. Permalink


Kommentarer
Sagt av: malin

och dessutom hade du typ den vackraste grabben som gubben i himlen har skapat runt omkring dig hela helgen !

2009-09-14 @ 21:42:30
URL: http://malinewalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0