Kräftskivefestivalen 2008!

haha!
Oj!

Eller tja...
Det var grymt kul!

Oj ojoj!



Emelie i vårat Camp Barbie Ghetto!
Namnet fick det av vårt Barie sett för barn och våran gryma "ghettoblaster"!
Spelade en massa grymma skivor. Mest Almedal, Utah Rangers, Ebba Grön, Most Wanted Boybands och Euro Techno.









Vi!
Emelie, Jag, Bell och Klara!





Hela helgens väder!



Storgrodan och lillgrodan.









Gött!





Shiloh!
Ohhj!
Vi hängde med dem backstage efter spelningen. Och åt den godaste Fänkålssoppan. Nånsin!



Dawid Urwitz!



Vilket Röj!



Bell goes bananas!



Bell och Klara.



Vernissage med kostutstänning, konstinstallationer (även kallat konstallationer) och spontana modevisningar.



Brutty!





Ne men! Almedal!
Tältgrannar!



Bitar av Almedal och Samtidigt Som och så Jerry Boman.









Brudar!







Konsten att kasta och fånga Matador Mix.



Hemma!
Kul helg Bell!
Jag kommer att våldgästa dig i Oslo!
Bara så du vet!
2008-08-19 @ 14:29:38 Om äventyr. Permalink


Kommentarer
Sagt av: Bell

hahaha

vilken helg! ta och fejsbooka lite bilder också!

jag väntar med spänning på våldgästandet!

kram!

2008-08-19 @ 19:04:31
Sagt av: hjartesmil

ååå, søtt.

2008-08-20 @ 16:26:05
URL: http://hjartesmil.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0