muffins, pizza, öl.

på lördagen bestämde Bell och jag oss för att fira Emelie som fyllt år!
vi tänkte att brunch med scones, marmelad, te och muffins vore fint och för att göra det perfekt - Jordgubbsvin!









sen orkade vi inte äta upp alla muffins, så vi kom på den brilljanta idén att ge bort dem till folk vid järntorget. sagt och gjort. några var skeptiska, men många blev glada ^^



efternågar timmars piffande blev det kväll och dags att festfira födelsedagsbarnet. vi möttes upp på baren Flame. Det råkade vara företagsfest och Bell och jag lyckades få två pizzor utan att betala.







det kom fler, och vi drack öl.





och. kareoken drog igång.
himmel vad kul vi hade! det som först var ett trevligt litet kalas blev världens fest!





plötsligt skulle stället stänga. nån trollade fram vin och vi tog spårvagnen till Frölunda.



matilda ordnade efterfest och lars hittade en ljusstake.



crazy fun!

2010-04-07 @ 23:42:38 Om mig. Permalink


Kommentarer
Sagt av: Isabelle

Wooooaaahhh.... DDKUPA!!

2010-04-08 @ 20:27:27
Sagt av: jennifer,

så härligt, så härligt!

2010-04-11 @ 16:44:25
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Sagt av: Fruktansvärda Lasse

Okej emma. Vilka 2 idioter trolla fram vinet?

Vilka 2 idioter drog igång karaoken?

Vilka 2 idioter ändrade det trevliga lilla kalaset till världens fest???

Ok, ärligt... vilka 2 idioter var det? Jag minns nämligen inte...

2010-04-15 @ 21:20:20
URL: http://detfinnsenlitenlallaiossalla.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0