Känner mig som en främling, ingen ser, ingen ser längre.

Morgonen inleddes med Rockenroll, Blåa Ögon - Igen. Och fortsatte så.
Många gånger om.

Jag har alltid gillat den. Men idag passade den perfekt.

image386

Och mitt hår är bara en boll på huvudet. Inte okej det heller. Men det får duga.
Jag ska nog göra som Rapuntzel.
Låta håret växa. Så att det blir långt. Sen så kan jag slänga ut det genom mitt fönster.
Så är det bara att vänta på att en prins ska klättra upp och rädda mig ifrån mitt torn.

Det är en bra idé!

Tack John för att du hade tagit fram Just Another Summer - Moneybrother på min iPod. Det lättade upp kan man säga.
2008-05-16 @ 22:54:23 Om mig. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John

Den är sååå bra! Och det finns en video till den där Anders och company vandrar omkring i någon stad, Stockholm kanske, jag har ingen aning, den är sååå mycket bättre än original videon!

2008-05-17 @ 19:02:23
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0