Inomhus.

Jag är inne på tok för mycket.
Och jag är inte ens sjuk!
Jo lite kanske, eller ganska mycket. Det beror på hur man ser det.

Skolarbetet. Det gör mig alldeles matt.
Och min dator. Min älskade dator. Den håller mig inne fast jag borde vara ute.
Jag önskar mig en macbook, så att den kan följa med ut!
Så slipper vi stanna inne på mitt mörka rum och se solen gå ner.
Då kan vi bada i solskenet istället. Samtidigt som vi arbetar ihop bokrapporter, diktanalyser, noveller, uppsatser och hemtentor.  Det hade varit bra. Väldigt bra.

image397

Den tokfina bilden kommer härifrån.
2008-05-20 @ 20:20:07 Om mig. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John

Sitter inomhus alltför mycket på grund utav datorn svar j-a! Det är verkligen synd i många fall

2008-05-20 @ 21:45:10
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0