Where is my Cake? Where is my Wine?

Jag har hicka och jag är hopplös!
Jag har kollat alla möjliga tänkbara hemsidor och bloggar.
Skrivit lite på geografin.
Kollat bilddagboken för tredje gången.
Läst några meningar i Geografiboken.
Kollat niotillfem en gång till.
Borstat tänderna.
Bestämt mig för att skriva i en timme!
Kom igen nu Emma!

Neee.. då går jag och skriver ett blogginlägg.

Oj oj..
Hemskrivning är verkligen inte min grej!

image185

James Gulliver Hancock



2008-03-13 @ 23:13:30 Om mig. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John-John Kennedy

Vår allas kära Emma (Men mitt hjärta)! Kommer du komma igång? Det är olika mellan olika personer, men kommer du komma igång med ett vettigt arbete halv tolv en torsdags kväll? När du inte varit motiverad tidigare? Kanske du inte är trött, kanske du känner att du ändå har något på gång. Isåfall kanske du ska försöka lite till.
Annars tycker jag att du ska sova sött lilla klumpeduns.

2008-03-13 @ 23:29:55
Sagt av: Kajsa

Din kommentar på min blogg, om att jag var lik Chloë Sevigny, herregud, sällan har jag blivit så glad. Vissa kanske inte tycker att hon är så vacker, och det gör nog inte jag heller, men hon är ju så cool och karismatisk att det går way beyond beauty så att säga. tack tack du rara underbara alltså.

2008-03-14 @ 12:48:22
URL: http://aenigma.blogg.se
Sagt av: sandra

puss.

2008-03-14 @ 19:47:04
URL: http://niotillfem.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0