Bryggan!

Om jag ska förklara känslan jag har i kroppen idag med ett enda ord, ja då får det bli;

BARNKALAS!

Tänk...
Alla förväntansfulla barn!
Allt glitter!
Alla girlanger!
Alla tårtor som mammorna har knåpat ihop!
Alla kalasklänningar!
Alla lackskor!
Alla lekar!
Alla Glada Skratt!
Alla Hjärliga skratt!
Alla Äkta skratt!
Alla Underbara Barnskratt!

Ta allt det här och sätt in det i min kropp så har du min sinnesstämning!

image163


Och allt det här bara för att en enda person tog med mig till bryggan idag.
Tryckte på Play och satt där med mig i över en och en halv timme.
Håkan sjöng för oss.
Så fint!
Hade han inte hållt i mig hade jag nog trillat i sjön.
Och så var det en stor sol över oss.
Och inte ett moln på hela himlen! Inte ens ett trasigt moln, inte på hela dagen!
2008-03-06 @ 20:15:42 Om sånt som inspirerar. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John-John Kennedy

Jag tyckte om idag, idag var bra dag idag.

2008-03-06 @ 20:47:54

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0