Short Message Service. Open 24/7

Sånt här gör mig så himla glad asså!

Mottaget 00.22.53
2008 - 02 - 16
Från: Johnny Med Amfetaminet

Åh! Jag har gjort en
låt som du ska vara
med på! ÅH du ska
skriva en asbra text
till den och sen
sjunga den! Det
kommer bli SÅ bra!
Jag ska spela
melodierna för dig
och sen skriver du
text på det som har
med texten jag
skrivit till den. Allt
detta vet du knappt
något om! Men nu
vet du att jag har en
ny låt som du ska
medverka i! Ifall jag
väckt dig så
behöver du
verkligen inte
svara! Då piggnar
du till!

Det jag blev så glad över var själva innehållet i sms:et och att det skickades så sent.
Ja, jag sov och nej, jag piggnade inte till även om jag svarade... jag höll på att somna om tre gånger medan jag skrev det.
Och det här var mitt fantasirika svar:

Det låter ju alldeles
fantastiskt!

Sen somnade jag om och drömde om städer långt långt borta.

image84
2008-02-16 @ 15:55:39 Om mina vänner. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John-John

haha ditt svar ja, jag skrattade lite och tänkte "Nu försökte hon verkligen!"

Bra att du drömde om städer för texten jag skrivit än så länge handlar om det! Om livet och om hur man vill ut i världen! Du ska skriva refrängen och det kommer bli garanterat BÄST! Jag har lika stora förhoppningar idag som igår

2008-02-16 @ 18:17:02

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0