Sounds good to me.

Jag vet inte vad jag ska säga för att göra helgen rättvisa.
Så jag säger inte så mycket.

Det var iallafall så himla himla kul!
Alltifrån att äta hamburgare på McDonalds klockan 1 på natten till att studsa runt på ett supersnyggt festivalområde!
Mitt kamerabateri tog slut efter första dagen (jag måste skaffa mig ett nytt) så jag har bara bilder från fredagens popagandaband.



Vapnet.



First Aid Kit.








SHOUT OUT LOUDS!



Säkert!



The Embassy.
Med sina fenomenala scenpersolnigheter.
De går upp på scenen - spelar sina låtar - säger "Tack." - går av scenen.

Det lustiga är att de har en låt som heter Stage Persona.
2008-09-06 @ 17:03:59 Om äventyr. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0