De är tillbaka!

Oh! Mina skor är hemma igen!

De var jättetrasiga så skomakaren var tvungen att sätta in 4 nitar under för att få dem att hålla.
Så, nu är jag 200 kronor fattigare, men jag har ju skor som jag hoppas ska hålla ordentligt för nåra festnätter.



Och idag har jag pratat med Malin i telefon. Det var så kul!
Men jag undrar en sak.
Hur 17 tror SJ att små studenter ska kunna ha råd att betala 1010 kr för att komma sig tur och retur till Stockholm? Jag menar, det är typ 5 veckor kvar. Ändå är priserna helt hiskeliga! Drar de upp priserna under datum de vet att många vill åka tåg? Är de så snåla?

Och bussarna var inte mycket bättre de heller...

El Perro Del Mar.
2008-09-23 @ 22:22:04 Om mig. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John!

Det finns tre nyckelord här:

Kul

Sjukt

Bra



Kul för det med skorna

Sjukt för det med SJ

och bra för El Perro Del Mar.

2008-09-24 @ 19:39:26
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/
Sagt av: Malin

underbart

tråkigt

kanske bra



det var underbart att prata med dig

det var tokigt tråkigt att priserna var så höga

kanske blir det bra om du i alla fall kan komma hit !

2008-09-26 @ 20:56:52

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0