Oslo.




"Haha! Hade det varit selmor istället för kanelbullar hade du varit Ture Sventon!"
Bland det absolut roligaste denna dag!




Andy Warhol utställningen på Astrup Fearnley Museet.



Allt som allt var det en helt jättebra dag!
På Andy utställningen var jag varm i kroppen och det pirrade i armarna. Och jag bara log och nickade och älskade varje sekund. Det underliga var att det var lite som om jag skulle ha träffat honom på riktigt.
Bara genom hans konst. Bara genom att veta att han hade tillverkat det.



Vårt muntra gäng! Hanna, Jag, Henrik och Joel.
Och John!
2008-10-15 @ 20:44:01 Om äventyr. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John!

Fan vad sur jag blev på Siri! Och Gud så fina bilder du tagit! Verkligen dunderfina!

2008-10-15 @ 20:58:24
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/
Sagt av: Vidar

Emma, du är bäst! Warhol: Everybody must have a dream! Tänkvärt. Givet tema för nästa samtal! Kramar P

2008-10-16 @ 00:11:45
Sagt av: bitte

fina bilder

2008-10-16 @ 13:10:20
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0