Hmm...

Saker jag borde göra.

-    jobba.
-    plugga
-    städa
-    träna


Saker jag borde sluta göra.

-    titta på bloggar jag inte bryr mig om
-    tänka på mat
-    titta in på lookbook var tionde minut
-    slumpa bilddagböcker
-    slöa framför tv.n


Saker jag vill göra

-    baka
-    spela ukulele
-    sy en klänning
-    köpa böcker
-    fotografera
-    sortera mitt iTunes bilbliotek


Varför är det alltid så stor skillnad på saker man vill göra och saker man borde göra?



och jag älskar den här sidan!
2008-10-07 @ 18:06:38 Om mig. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John!

Saker du borde sluta göra: Slumpa bilddagböcker.



Det är hemskt...Verkligen hemskt...Det värsta är när man kommer på sig själv att man gör det.

Jag tycker om sakerna du vill göra! Bra saker att vilja.

2008-10-07 @ 18:29:57
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/
Sagt av: Annie

nej men är vi en och samma person just nu?

2008-10-07 @ 19:20:48
URL: http://anniehalje.devote.se

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0