Karin Winther.

Jag minns att jag läste om Karin i en Elle tidning en gång.
Jag tror att det var tidig höst 2006. Hon och Diana Orving satt på ett fik och hade på sig svarta klänningar och forhattar. De berättade om sina "hemliga" möten, som bara inkluderade de två.

Tyckte att hon verkade superball!
Och det är hon verkligen. Hon har en himla känsla för stil och musik. Och för språket.

Jag har kommit på att hon tilltalar mig väldigt mycket, det har blivit mer och mer uppenbart.
Från att känna igen henne på bilder och på tv till att suga i mig allt jag kan hitta om henne.

Hon har gjort (och gör) så himla mycket grejer som jag skulle vilja göra! Det är så inspirerande att se att det går och att det finns möjligheter. Jag menar, efter gymnasiet åkte hon till London, var DJ på klubbar, jobbade som stylist- och designassistent och en massa roligt!





2008-11-26 @ 20:43:11 Om sånt som inspirerar. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0