Ibland är en kram det enda man behöver.


Jag var glad idag, men allt var inte som det skulle.
Så är det ibland.
Ibland klarar man av det, ibland inte.
Idag gjorde jag mitt bästa men jag klarade det inte.

Såå..
Jag gav dig en kram.
Mycket enklare än att försöka hitta på bra saker att prata om.
Bra för dig.
Bra för mig.
Tack så mycket!

Du sa att jag såg ut som en vårdröm idag också!
Det värmde i hela kroppen och gjorde att mitt leende blev ännu större!

image167
2008-03-07 @ 22:49:42 Om mig. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John-John Kennedy

Just nu sjunger Håkan "Jag ska skriva en sommarvisa" och nu när jag läser detta inlägg och tänker på den lilla dagen idag...så...Nu ska jag skriva dig en sommarvisa flickan av rosor

2008-03-07 @ 23:00:59
Sagt av: josefin

fin bild!

2008-03-08 @ 19:40:42
URL: http://sandrajosefin.blogspot.com
Sagt av: nathalie

så ska det se ut!

2008-03-09 @ 18:11:19
URL: http://ruddy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0