Trollhättan.

Vi diskuterade det igår.
Men ärligt talat, Trollhättan måste vara bland de fulaste ortsnamnen i Sverige. No offence, men...

Men okej.
Där har jag varit idag, och dit ska jag i morgon.
Dressyr och hoppning idag.
Det gick förvånansvärt bra!
Jag är jättenöjd!

Terrängbanan är jättetuff!
Verkligen krävande! Det ska bli spännande!
Hoppas jag kan gå den några gånger i morgon också, så att jag kanske kan ta några bildet också.
Det är ett hinder som är enormt!

Det kallas "unfinished bridge". Det är precis vad det låter som, en ofärdig bro, altså en halv bro, så får man hoppa resten.
ÖVER ETT STOOORT HÅL JA! SOM ÄR RIKTIGT DJUPT JA! PRECIS!
Men det ska väl gå det också. Antar jag.
"Det är bara att sitta ner och hålla om, och sikta på trädtopparna på andra sidan."

Men det är ju träning inför ett större mål.
Jag är jättenöjd om jag kommer igenom imorrn. Jag är dundersupernöjd om jag kommer i mål felfritt! Gud JA!

Och juste, jag fick en tidspplan och info om Nordiska Mästerskapen i år. 29 sidor på engelska, men massa termer och uttryck. Det är väl bara att sätta sig ner och analysera.

Nu ska jag sova. Det blir en lång och intensiv dag i morgon.





Mmm.. jag startar 13:56
Oh, vad jag är nervös!
2008-06-14 @ 23:10:32 Om hästar. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John!

Ramla inte ner och slå dig på the unfinished bridge! Fast det är ingen risk, för du är ju en så bra ryttare, men ändå! Jag säger som Jonas:

Om du ramlar ner och bryter nacken så kommer jag och slår skiten ur dig!



Dunderkul att det gick så bra idag! Verkligen dunder!

Lycka till imorgon!

2008-06-14 @ 23:32:49
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0