Tältet.

Oh!
Tältet är jättebra!
Vi kommer få bra plats.. Hoppas jag...

Det var helt sinnessjukt mycket knott ute. Jag bävar inför festivalen...
Oskar var till stor hjälp och nu har jag fått alla tips och sånt som jag behöver. Det hade varit bra att packa ner honom också. Och det tyckte han me.
Jag sa att jag skulle ha med mig starka killar som kan hjälpa mig (det krävs en gnutta muskelkraft och en massa teknik för att resa det ordentligt) han bara skrattade åt mig och sa att "Du kommer ju inte direkt ha nåra bonnpöjkar med dig". Nej kanske inte, men Henrik har iallafall bott på Rogsta, så det måste ju räknas. Det tyckte inte Oskar.





"Haha! Emma kolla! Apple!"
2008-06-24 @ 11:02:08 Om mig. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John!

Vaaarrååå!!! Jag bor ju bredvid en ladugård! Jag är bonnepöjk ända in i bena! Kolla! Jag säger BENA och inte benen! Jag säter POTÄTER och inte POTATIS. Jag är bonde.

eller, jag mena bonne.

2008-06-24 @ 13:15:08
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0