Midsommar!

Haha!

Ett stort skratt skulle kunna beskriva kvällen!
Vi var hos Veronica och Johnny (som hade fixat den godaste maten) på Resö.

Och av Johnny fick vi höra en del roligheter, bland annat:

"Gu Bevares!"
"Jag har träningsvärk i knävecken."
"En potta är också en toalett."
"Henrik! Nu har du varit tyst alldeles för länge. KÄRRING!"
"Emma! Jag älskar din guropalm!"

Haha! En Guropalm, eller hur det nu hette är en sån här frisyr.

(Detta är förövrigt en jättehärlig låt, med fina franska Lio.)

Och min frisyr såg ut såhär.


Intresseklubben antecknar.
Hur som helst var det en väldigt kul kväll!

Vi spelade Guitar Hero, åt jordgubbar och skrattade.
2008-06-21 @ 21:22:14 Om mig. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0