Hovefestivalen.

Åh!
Medan vi är på festival i Borlänge är det festival på Tromöja i Norge. Hovefestivalen!
Och de har inga dåliga bokningar direkt...

Babyshambles!
Black kids!
Familjen!
Hellacopters!
Ida Maria!
MGMT!
Matias Tellez!
Slagsmålsklubben!
The Kooks!
The Teenagers!
The Wombats!
Truls and the trees!
Wampire Weekend!

Det är i princip alla man skulle vilja se, men som inte kommer till Peace and Love...
Livet är inte helt rättvist... Men vi kommer ju få se Hives! Håkan! och Caesar's!

Det här gjorde mig glad i morse!
En pion!




Nu ska jag packa igen. Jag är inte klar.
Och jag ska städa mitt rum.
Och jag ska göra klart Hannas present! Dags att börja!
2008-06-24 @ 11:03:00 Om musik. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John!

Men vad är det för superfestival?? Shit i pomme med frite! Det är nästan så man tror att man själv annordnat den i sömnen eller något.

Ja det är sant, vi kommer också se megabra band.

2008-06-24 @ 13:16:14
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/
Sagt av: Anonym

jag ska alltid ha friska blommer på mitt köksbord.

2008-06-24 @ 23:45:09

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0