Blåsväder.

Idag har det blåst hela dagen.
Inte okej.
Men vad gör man när man bor här på västkusten?
Man står ut.

Men jag ska verkligen inte klaga.
Jag har ju fått bestämma väder i flera veckor!
Det har ju varit precis så som jag har velat ha det. Varmt. Vindstilla.

I morrn är det skolavslutning.
Äntligen!
Jag har längtat! Jag har kämpat! Och jag har klarat det! (jag fick G i Matte B också! Party!)
Oskar och jag ska gå och fira innan skolan, vi ska ta oss en fika. Eftersom att vi måste åka in på morgonen, med bussen. Men det är okej, det är ju trots allt sista gången på länge!

En sak som är lite ledsam är att jag inte kommer kunna gratulera studenterna.
Jag måste ta bussen hem eftersom att jag ska träna.
Så ser det ut nu iallafall. Jag ska se om jag kan ordna det på något annat sätt tills i morgon.



Jens Lekman är dagens.

 - Natt!
2008-06-10 @ 22:46:10 Om mig. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John!

Kära Emma! Vi är allt likadan hjärnor ibland! Fast på små grejer. Jag skrev ett inlägg förut där jag inledde med att det är blåsigt!

Och det är itne så konstigt att vi fick samma där, för alla tycker det är blåsigt.

Men, ändå!

Och så där med Håkan och Taube på Varit i alla städer.

Det kanske heller inte är så konstigt, för man ser det på Håkan, att han håller på att explodera i skyn.

Men, ändå!

Och! Att Lekman är dagens

Det är inte heller så konstigt, för han är nog dagens för många.

Men, ändå!

Vila nu din hjärna.



God natt!

2008-06-10 @ 23:38:57
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0