Bakdag.

Det hade varit bra om man kunde ta kort på lukten!

                                                                                     - Caroline

Detta, mina damer och herrar är utan tvekan dagens citat!
Det är så otroligt bra att jag dör lite.
För tänk om man kunde ta kort på en lukt. Då kunde man spara den för alltid.
Som till exempel lukten av nyglippt gräs, eller lukten av en nacke, eller lukten av sol, dendärdoftenmanharovanpåarmarnanärmanharvarituteisolen.

Eller lukten av cholkadmuffins i en ugn.
Det var den lukten Caroline ville ha kort på idag.
Jag förstår henne, för oj! vad gott det luktade!









Nu ska jag spelar Guitar Hero med min bror.
Första gången nånsin.
Wihoo! ^^
2008-06-17 @ 22:05:59 Om mat. Permalink


Kommentarer
Sagt av: Bell

Vilka underbara små muffins!

Och emma, om du är sugen på att åka med på en grym festival i sommar, så ska du kika in denna:



http://profile.myspace.com/kraftskivefestivalen



Det är min arbetskamrat från jobbet i gbg som är med och anordnar denna mysiga festival ute i skogen i dalsland. Massor av bra musik och massor av kräftor!



Häng med vetja!

2008-06-17 @ 22:34:44
Sagt av: yolanda

underbar , underbara , underbarigaste mest !



haha , malin och yolanda

2008-06-18 @ 18:14:29
Sagt av: You Know You Love Me

Vilka sjukt fina muffins!! Är det du som gjort dom? <3

2008-06-19 @ 15:22:19
URL: http://murdle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0