Ärenden.

Idag hade jag en hel hög med ärenden som skulle fixas.
Och jag lyckades! ^^

Av en slump trillade jag på John och Henrik.
Henrik styrde bilen mot Nordby och vi köpte en present till Hanna.



HAHA!

4 kilo godis!
Det är sinnessjukt grabbar!

(hoppas hon tar med det till Borlänge)

Jag visade mina skills på Guitar Hero, men blev ordentligt slagen av vår egen mästare Henrik.
Väl värd!
Weheii! Vi fick nåra små fans också!




Vi träffade Marcus som jobbade.
Klara var också där, den sötaste Klaran jag vet!
Han välsignade Hannas godis.



John har dessutom fått den finaste klockan av sin pappa.


Den bode gifta sig med Sandras klocka.

Väl hemma gjorde Oskar och jag godaste middagen nånsin!
Nu ska ha strax visa mig hur man sätter upp tåältet och så ska jag börja packa.

Det är bara 2 dagar kvar vänner!

Bilderna är brutalt stulna från John.
2008-06-23 @ 20:37:46 Om mina vänner. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John!

Ja! Den kan gifta sig med hennes klocka, för då måste vi gå hand i hand hela tiden.

2008-06-23 @ 20:59:07
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0