Och allt är nästan perfekt.

Ooooh!

Lördagkväll:

- Emma! Ska vi på Winnerbäck eller?
- Ja... vi sa ju det.. Men klart vi ska!
- Då åker vi!?
- Ja! Då åker vi!

Så på söndagen tog jag och Lena hennes föräldrars bil och reste till Lysekil!



På vägen ner var det en massa snack och sång.
Vi hittade en jättebra parkering och så gick vi och köpte biljetter och åt en massa massa mat. Sånt gillar vi!



Sol!



Emil Jensen hade en massa bra saker att säga.
Musiken var väl lite sådär... men texterna var riktigt bra!



Maia Hirasawa!
Sötaste bandet! Alla hade ljusblåa byxor eller kjolar, vita skjortor och med en stor röd tygros på!
Och så fina Maia. Jag är lite kär i hennes kjol.



Miss Li!
Bandet var så himla härligt! De gav allt!



Lars och bandet!
Oj oj oj!



Vi hade tur!
Detta var Miss Lis sista konsert tillsammans med Lars. Och de spelade Om du lämnade mig nu.
Åh vad fin hon var!



Himlen över Lars!



De avslutade med fyrverkerier borta på berget. Väldigt festivaligt tycker jag.



Månen sken så fint över oss när vi tog oss hem igen.

Tack så mycket Lena!
2008-07-21 @ 14:11:03 Om äventyr. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John!

vad bra att det var bra, och gud vad kul att se Maia och Miss Li! Avundsjuk!

2008-07-21 @ 16:04:45
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/
Sagt av: Malin

Lasse , käraste Lasse . Världens bästa lasse

2008-07-24 @ 21:29:04

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0