Luck is her brother

Idag ringde min farmor mig precis efter att jag hade kommit hem från jobbet.
Hon undrade ifall jag ville följa med henne och farfar till Norge för att hämta min kusin.
Det ville jag gärna!

Vi hämtade Ulrikke och så skulle vi bara handla lite mat och dittan och dattan.
Det hela slutade med att jag köpte en massa fint på lindex, av alla ställen.
Det var en massa rea och jag hittade en massa jag ville ha.

En jättefin svart kjol.
En stor vit t-shirt med knappar på ärmarna.
En ljus topp med knappar fram.
En jättefin klänning.
En randig topp men knappar på.
En marinblå kort kavaj med trekvartsärm. (Precis en sån som jag letat efter!)



Jag funderar på att byta till "guldknappar". För det är så himla fint.

Den lilla vinröda väskan köpte jag på en liten liten väskaffär.
Och så köpte jag två fina hårrosetter.

Det bästa med allt det här är att jag fick det för 500!

I morgon ska jag leka med min kusin.
2008-07-14 @ 22:49:12 Om utsidan. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John!

Sjukt fint Emma!

2008-07-15 @ 00:09:49
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/
Sagt av: nathalie

jag tycker det e fint om de inte e guld, alla har det. typ röda eller silver? tjipp tjipp

2008-07-17 @ 20:19:52
URL: http://ruddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0