Lördagen.

Det var en jättefin liten lördag.
Den innehöll en massa oväntade saker.
Tillexempel bergspränging och brödbak.

Jag tog en massa fina kort.
Men jag råkade radera dem. Silly Me.

Så John.
Vi får helt enkelt göra om hela lördagen. Så är det bara.
Eller så får du spela Bakery för mig igen, så att jag kan filma det.

Men det mest överraskande den här lördagen var att jag fick en för tidig födelsedags present.
En Ukulele!
En vit! Precis som i sagorna.
Precis som jag önskade mig!

Jag blev så glad att jag nästan började gråta!
John visade mig hur man spelar "Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig" så nu ska jag lära mig.

2008-07-21 @ 12:02:14 Om saker jag gillar. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John!

Ja jag gör alltför gärna om dagen, såklart!

Och vad kul att du blev så glad!

2008-07-21 @ 16:03:27
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0