iPod


iPod

Nu har du varit med mig i ett Helt År!

Den 27 Januari 2007 ramlade du in i mitt liv.
Du har verkligen varit till stor hjälp.
Du har sett mig i alla sinnesstämmingar.
Du har varit där när jag behövt dig.

De mest spelade låtarna det här året:

  1. Brännö Serenad - Håkan Hellström
  2. En Midsommarnatts Dröm - Håkan Hellström
  3. Kom Igen Lena - Håkan Hellström
  4. En Vän Med En Bil - Håkan Hellström
  5. Ramlar - Håkan Hellström
  6. Can't Believe It's Not Love - Hello Saferide
  7. Oh My Gosh - Basement Jaxx
  8. Nu Kan Du Få Mig Så Lätt - Håkan Hellström
  9. Alright - Lost Patrol
  10. Nästan Perfekt - Lars Winnerbäck
2008-01-29 @ 19:41:59 Om musik. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John-John

Jag kan lika gärna släppa en kommentar här också! Fast den blir ju likadan som på bdb...men det är ju fint att du använder dig av din blogg! aaAsbra! Och bilden är ju egentligen väldigt fin!

2008-01-29 @ 20:11:02

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0