Är jag konstig Henrik?

Henrik tycker nog att jag är lite knäpp egenligen.

Han skrattade som en tokig när jag pratade om att stora glasögon är SÅ fint!
Han skrattade verkligen så han grät! Han tyckte att det verkade helt psyko att ungdomar gick runt och köpte sig dyra glasögon utan styrka, och att vissa tillochmed har på sig glasögon utan glas. Det värsta för honom att höra var nog när jag sa att jag hade köpt två par glasögon med styrka, bara för att jag tyckte att de var så fina! Han skrattade så han nästan trillade av stolen, sen tittade han allvarligt på mig och frågade om jag menade allvar. Jag sa att jag gjorde det. Sen skrattade han lite till.

emma

Tidigare idag frågade Caroline vad jag lyssnade på. Jag sa att jag lyssnade på en kvinna som heter Fancoise Hardy. Hon frågade vem det var. Jag sa att det var en artist som sjöng fransk sextiotalspop. Jag visste inte riktigt hur jag skulle förklara för henne. Henrik vände sig om och tittade på mig, skakade på huvudet och fortsatte att köra oss till skolan.

Francoise

Han tycker nog också att det är ganska konstigt att jag har på mig klackade skor när jag bor som jag gör. Och mina klänningar och kjolar. Han har aldrig sagt det, men jag känner det på mig. MEN vad bryr jag mig!
Inget!
Var jag bor ska ju inte hindra mig från att ha på mig saker jag tycker är fint.
Eller hur!

Jag gillar kläder!

Kläder

Jag gillar mycket eyeliner!

Eyeliner

Jag gillar "annorlunda" mat!

Sushi

Fast jag är nog ganska knäpp också!

Emmagalen
2008-01-31 @ 22:24:12 Om mig. Permalink


Kommentarer
Sagt av: Maluun

Glasögon är i bland det bästa jag vet ,
och mina glasögon utan glas är bland det bästa jag har .

2008-02-08 @ 10:39:39

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0