Trötthet - vad vill du mig?


Tisdagar borde tas bort ur min vecka.
För jag har kommit på att jag alltid är trött på tisdagar.
Alltid!
Det spelar ingen roll.
Jag är alltid trött på tisdagar.

Och speciellt mycket idag, av någon outgrundlig anledning.

Men jag blev väldigt glad idag också!

Utvecklingssamtal med Trine och Birgitta.
Trine sa att jag är en magnet, att jag drar uppmärksamhet till mig, att jag är en sån som påverkar människor, att jag är en person som syns i folkmängder, att jag är en person som har mycket utstrålning.
De var båda mycket glada att ha mig i Musik, Teater, Dans gruppen.

Jag blev så smickrad och glad att jag nästan trillade av stolen jag satt på.

image61
2008-02-12 @ 18:24:12 Om mig. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John-John

ÅÅÅHHH! Vad är det Trine säger?? Haaaaa???? Jag tyckte att det påminner om det jag sade imorse och sagt tidigare kära du! Men låt ändå inte folket få dig! Då har du ingen tid för mig

2008-02-12 @ 18:38:15

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0