Spending time...


Jag äter frukost och tänker på gårdagen.
Jo, jag äter frukost på mitt rum.

Gårdagen ja.. Det kan man kalla för ett äventyr. Eller bara en riktigt lång dag.
Nej sa de. Ni får inte passera med hästen, ni har inte alla papper i ordning.

VAD SA DU? Sa jag när mamma kom ut och berättade för mig.

Det var bara att vända tillbaka till Sverige och missa träningssamlingen.
Men då kommer vi på den brilljanta idén att ringa till pappa!

Det gjorde jag, och några timmar, papper, checkar och telefonsamtal senare så var vi i Norge!

TACK PAPPA! DU ÄR EN FANTASTISK FIXARE!
TACK! TACK! TACK! TACK! TACK! TACK! TACK! TACK! TACK! TACK!

Själva träningen gick oerhört bra!
Elmer var duktig, gjorde sitt jobb, och vi fick en massa bra tips.
Så i dag är det bara att göra allt ännu bättre!

image56

Mariestad 2006, 6 plats i 1 meter klassen.
2008-02-10 @ 09:04:29 Om hästar. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John-John

GUD! Där måste du fått en klump i magen tills din far fixade det...Shit och Gud...Men bra! Jättebra att det fixade sig!

2008-02-10 @ 11:36:54

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0