Elmer, min Elmer!


Elmer är en överraskande liten häst.
Tränare brukar vara skeptiska till hans sätt att röra sig, till hans ålder, till hans sätt att vara.

MEN!

Elmer är så fantastiskt bra, så han brukar överraska även den mest oimponerade tränare!
Som idag till exempel, han bara flöt över allt! Och han tyckte verkligen att det var kul!

Idag var vi så samspelta som vi nånsin kan bli!

Den känslan går inte att få tag på på något annat sätt!

image59

Dressyren i Mariestad 2007, lägg märke till leendet, så log jag idag också!
2008-02-10 @ 22:11:40 Om hästar. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John-John

Men! Så fantastiskt ju! Att han trots de förutsägbara klagomålen är så bra! Wonderful! En stjärna till Elmer!

TUFFT nummer du hade! 123! DET ÄR JU SÅ MAN RÄKNAR!!! 1...2...3. HÅHÅ!

2008-02-10 @ 22:30:42
Sagt av: bell

hej emma! ville bara säga att jag läser din blogg. gud vad roligt att allt går så bra för dig, både med sippi och elmer! elmer ser störtfin ut!
nu ska jag styra kosan mot italien och jobba för en fälttävlandsryttare ett tag! tjohoo!!
kommer till strömstad i helgen iaf, sandra sa att det var bright cup, så kommer nog dit en sväng! är du där så ses vi då!
kram bell

2008-02-11 @ 10:32:44
Sagt av: Maluun

bästhäst :)

2008-02-11 @ 11:33:28

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0