A tulip that matches your eyes!

JA!

I morse vaknde jag klockan 9.
Pigg, men inte sugen på att gå upp.
Jag tryckte på CD spelaren för att lyssna på Albert Hammond Jr.
Cartoon Musik For Super Heroes är ju den bästa låten att lyssna på på morgonen.

M-E-N-!

Så kom jag på att jag hade lånat bort den!
Men det är ju bara bra egentligen, så då somnade jag om en stud.
Vaknade igen av en välkänd signal.

S-M-S-!

Ett jättefint litet sms om att ta vara på dagen eftersom att det var sol ute!

Viket jag gjorde!

Elmer följde med mig på äventyr och tillsammans galopperade vi över sandvägarna och hoppade över bäckarna. Smög förbi sogsarbetarna och nästan krockade med en blind man och hans labrador.

Efteråt gick jag ut för att dokumentera det hela.

Nu ska jag ta och ge mig ut på äventyr med Mighty Bright, jag får se vart det bär av!


image42

Insidan av en vacker tulpan.

image43

Blåare himmel än så här är svårt att få!

image44

Mammas älskade potatisland! Det växtre gräs där! Det är Februari!

image45

Blommor i rabatten, jag tror att de är döda...

image46

En fågel som solade sig vid väggen

image47

Tillsammans med Pysen,

image48

Ludvig och

image49

Mimmi! Hon är förresten den vackraste katt jag känner till!

image50

Granit.

image51

Elmers avtryck, ut på äventyr och hem igen.

image52

I passed out on the porch?

image53

Låst.
2008-02-07 @ 16:11:10 Om saker jag gillar. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John-John

Hopefully så ska du inte behöva Passa Out On The Porch som Jens.

BILDER! Bilder i mångfald! Det är julafton för en person med amfetamin! Förut bar det av ut för dig med dina musikaliska vänner, nu blir det samma sak för mig

2008-02-07 @ 16:31:35

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0