Julafton.



Frukost med Farmor, Farfar, min gammelfarmor, Henriks mamma och pappa, hans bror och hela familjen.
Så himla mysigt!

Jag fick det jag ville ha på julklappsleken. Min burk med rosa godis och en sötsöt pillerburk!



Av Pappa, Gunilla och Hektor fick Oskar fick en dator och var dundernöjd. Jag fick en iPod Classic och var dundernöjd!
Av Mamma och Henrik fick vi pengar och så ska vi åka till Göteborg över helgen. Så nu behöver jag en massa tips på affärer värda att spendera pengar i.



Det var sol också!

Idag har varit en så himla mysig dag!
Jag gillar julen, då får man lite extra tid att träffa sina släktingar och så. Det är fint.

2008-12-24 @ 23:48:56 Om saker jag gillar. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John

Ja nu kommer jag inte ihåg vad affären hette men du skrev ner...Tack så mycket för samtalet, det pigga upp mig mer än jag trodde faktiskt

2008-12-25 @ 01:47:29
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0