Stockholm del 3

Lördag.

En av de bästa lördagarna på länge, länge!
Träffade Amelie på förmiddagen, åt lunch på Hurry Curry och tog en fika på Helmers.
Pratade en massa och hade det gott i solen.

Vid 2 gick jag och John till Bengans.
Signering med Håkan!

Och det vart typ INGA människor där!
Vi stod i kön kanske en kvart. Lyssnade på "Försent För Edelweiss" och hade det lite gott så.

image323

Sen gick allt väldigt fort!
Jag blev väldigt nervös och så stod jag framför Håkan och pep fram ett "Hej Håkan!"

Han signerade min skiva, och så förlamades jag helt.
Tur att John var med annars hade det inte blivit nått med nått.
Han frågade ifall vi kunde ta ett kort med Håkan.
- Självklart!
Så, jag går runt bordet och hamnar på samma kort som Håkan. Jag håller om hans axel och han håller om min. Jag var nästan helt borta.

image322

Sen överraskar jag mig själv genom att säga.
-Får jag lov att ge dig en kram Håkan?
- Javisst, säger han.
Jag kramar Håkan!
Håkan kramar mig!

JAG HAR KRAMAT HÅKAN HELLSTRÖM!

- Tack för kramen, säger han.
Då tappar jag helt fattningen och bara öser ur mig hur mycket jag tycker om honom, hur bra han är och att han är helt underbar. Och en massa som jag inte kommer ihåg. Håkan sitter där framför mig och nickar och säger "oj då" "tack så mycket" "det var roligt" och så log han en massa massa!

Fina, fina Håkan!

Sen tog jag ett kort på John och Håkan också, så pratade vi om spelningen i Göteborg och om att vi skulle komma till Arenan senare på kvällen. Han är så galet trevlig!

Precis efteråt var jag helt borta! Mina ben kunde lika gärna varit gjorda av spagetti.
Jag var så glad!

Ingen kommer nånsin kunna ta ifrån mig att jag har kramat Håkan!
Aldrig!

Vi var borta på Odenplan och kikade på Old Touch. De hade tyvärr redan stängt.

image324

Vi åkte till fryshuset vid 7 tiden.
Köade ett tag. Köpte t-shirtar till Henrik och till Hannas pappa.

Sen drog det igång!
Samma spelista som i Göteborg. Men med en helt annan atmosfär.
Men lika bra!

Minnen av Aprilhimlen.



Vi två 17 år.

image318

Trötta fötter på väg hem. Och en ful fimp.
Vi hade dansat och hoppat. Så himla fint!

image319

image321

Vacka Stockholm om natten.

Söndag.

En söt dag med parkhäng, fina vänner, pastalunch, glass och en lång tågresa.
Tack allihopa för en dunderfin helg i Stockholm!

image320
2008-04-24 @ 23:07:45 Om äventyr. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John!

Ja, ett stort tack till alla! Stockholm är verkligen underbart! Och människorna där också

2008-04-25 @ 07:53:52
Sagt av: n.

hå håhååkan vad underbart! fin fint

2008-04-27 @ 11:37:37
URL: http://ruddy.blogg.se
Sagt av: Malin

Håkan , du har kramat håkan emma , satan i gatan !
Men jag kan helt uppriktigt säga att jag vet eeeexakt hur det känns , hur man pinsamt nog kan säga sitt namn och nästan ramlar omkull av lycka ! Lasse , jag kommer aldrig glömma när vi fick träffa Lasse :')

2008-04-27 @ 20:43:05

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0