Pastell.

Nu har jag suttit i flera timmar och bara drömt mig bort till en värld av pastellfärger.
Det är härligt!

image289



image290

Titta på det söta barnet i gult!

image291

image292

Just nu önskar jag mig fint väder och värme. Så att jag kan använda mina fina klänningar med glädje!
Jag känner mig så oinspirerad. Det jobbigaste på hela dagen är att välja kläder, för det känns inte som om något fungerar. Det är så tråkigt.

Nåt annat jag önskar mig är att en gång i framtiden få lov att jobba med sånna hära fina filmer.
2008-04-15 @ 22:45:29 Om sånt som inspirerar. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John-John Kennedy

Älska Sofia Coppola! Dotter till regissören till Gudfadern, HALLÅ ELLER! Och kolla loggon! Det är som ifrån någon asfrän -80 tals film ju! Och musiken! Jag har läst soundtrack listan och liksom bara OH MY GOD! Massa modern rock, indie musik! Så briljant att tänka utanför riktlinjerna! Blir såååå snyggt!

2008-04-16 @ 15:49:10

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0