Malin på Saltkråkan

Idag var ingen vanlig dag.

Vi hade i princip inga lektioner så Marcus tog med Henrik, John, Hanna (som var omedvetet elak) och mig på en sväng ner på staden. Marcus körde snabbt och vi fikade på Kaffedoppet.

På eftermiddagen lyssnade vi på Håkan och jag bara log.
Fråga mig inte varför, för det vet jag inte riktigt.
Men det borde vara för att det är April och för att vi lyssnade på Håkan, precis som vi har pratat om sedan i julas.

När jag kom hem sken solen och jag blev så otroligt full av energi så jag gav mig ut på en joggingtur!
Jag känner mig så nöjd med mig själv!
Dessutom är min iPod världens bästa iPod på att shuffla fram bra musik att springa till.

Och på tal om Båtsman så är Malin från Saltkråkan en snygg tjej.

image271

Oh!

Den här flickan är duktig!
New Soul är lite av stundens favoritlåt.
2008-04-07 @ 21:00:52 Om mig. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John-John Kennedy

På tal om båtsman, HAHAHAHAHAHA!

Nu ska vi se, youtube länkar!

Hives:
http://www.youtube.com/watch?v=tu4XawBelwg

Och...ja det var väl den.

2008-04-07 @ 21:06:42
Sagt av: Michaela

Åh, New Soul är så himla bra! :D

2008-04-08 @ 16:17:30

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0