Henrik 18 år!

Nu har han slutat räkna dagar.
Iallafall hur många dagar det är kvar till den 21 April, eftersom att det var idag!

Henrik, Hanna, Daniel, John och jag gick till Park för att fira detta!

image299

Parkhäng!
Fast inte i en park, utan Park.
God mat och för Henriks del även en myndig öl.

image300

John och Daniel beställde var sitt glas mjölk med sugrör.

image301

John blåste bubblor med mjölken. 
Barndomsminnen!

Henrik fick en Håkan t-shirt, men den lyckades han glömma på Tobaksvalvet.
Han MÅSTE få tillbaka den!

Sen åt de glass och tittade på solens sista strålar tillsammans medan jag var tvungen att åka hem.
2008-04-21 @ 22:42:49 Om mina vänner. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John-John!

Men så bra bilder du tar! Och det var förargligt där med hans lilla tröja...fixar sig nog förhoppningsvis.

2008-04-21 @ 23:14:21
Sagt av: Henrik

och det fixade sig ju om tur var!
synd du var tvungen att gå tidigare men kul den stunden du var med och tack så jätte mycket för tröjan=)

2008-04-22 @ 16:43:46

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0